Snadné vrácení a reklamace - Retino
Jednoduchá výměna, vrácení nebo reklamace zboží
Může se stát, že zboží není s vaší aplikací nebo strojem kompatibilní, nebo se prostě do dílny a provozu z nějakého důvodu nehodí.
V takovém případě vás nechceme zatěžovat zdlouhavým čtením reklamačních podmínek a naopak přinášíme jednoduchý návod s formulářem díky službě Retino, se kterou máte proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce a hlavně rychle.
Nevidíte pole pro vložení e-mailu? Zkontrolujte Váš prohlížeč, služba Retino nepodporuje Internet Explorer 8. Použijte tedy prohlížeč jiný, nebo nám rovnou dejte vědět na +420 311 532 091 či e-mail info@kompresory-vzduchotechnika.cz
Co budete při vracení zboží potřebovat za údaje?
* část údajů je od služby Retino automaticky vyplněna
- číslo objednávky, kterou chcete vrátit
- jméno
- telefon
- informace o vraceném produktu (název produktu, proč zboží vracíte a detaily či soubor)
Celý proces je veden ve třech krocích – „ZÁKAZNÍK“, „PRODUKT“ a „SHRNUTÍ“. Pro dokončení procesu poté stačí dát jen „POTVRDIT“. V tu chvíli obdržíme žádost o vrácení.
- Když se jedná o vrácení, zašleme vám štítek pro zpětné zaslání balíčku zdarma.
- Pokud jde o rozměrné zboží, nebo vyhodnotíme situaci jinak, zašleme k vám servis.
- Před reklamací zboží si ověřte, zda je ještě v záruce (24 měsíce nebo déle s naším e-shopem).
- Naše prodloužená záruka garantuje rychlou reklamaci, servis a vyřešení potíží.
- Při vracení i reklamaci Vám dáme vědět, zda zboží zaslat kurýrem GLS nebo Zásilkovnou.
- I při reklamaci dostanete instrukce, zda zboží odeslat, nebo vyčkat na příjezd servisu.