Se Zásilkovnou je možné vyzvednout si balíček na výdejním místě již druhý den tam, kam si sami zvolíte. Dnes je výdejní místo Zásilkovny již v každém větším městě a mnoha menších – součet míst dělá 2 384 výdejních míst. Zásilkovně věříme nejen my, ale i dalších 20 000 e-shopů z jiného odvětví.
Proč Zásilkovna?
• Není problém zavolat na +420 216 216 516 pro radu či navedení na výdejní místo.
• Online sledování zásilek – vždy víte, kde Váš balíček je.
• Na možnost vyzvednutí Zásilkovna upozorní bezplatnou SMS.
• Žádné zbytečné papírování. K vyzvednutí stačí heslo z SMS - pro balíček tak pošlete kohokoli, komu věříte.
• Se Zásilkovnou není problém reklamace - balíček si můžete rozbalit hned při vyzvednutí a případně ho poslat zpět.
• Obrovská síť výdejních míst.
Vyzvednutí zásilky u Zásilkovny
Výběr místa
V e-shopu si při objednávce vyberte výdejní místo Zásilkovny, které máte nejblíž.
Informace o stavu
Jakmile předáme Vaše zboží k přepravě Zásilkovně, okamžitě Vám dopravce pošle email s trasovacím číslem.
Cestu Vaší zásilky tak můžete sledovat online – https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani.
Příprava na předání
Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo pošle Zásilkovna SMS a e-mail s heslem.
Od té chvíle si můžete kdykoli do 7 dnů Vaši objednávku vyzvednout.
Co když se vyzvednutí nehodí?
Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres - prostě Zásilkovně pošlete odpovědní SMS a pracovníci vám lhůtu zdarma prodlouží až na 21 dní.