Kulové kohouty a armatury, Seite 7
- Kulové kohouty; voda - vzduch - plyn
- Kulové kohouty; průmyslové provedení
- Šoupátka - ventily - filtry; uzavírání různých vedení
- Kohouty s pneupohonem; jednočinné i dvojčinné provedení
- Kohouty s elektropohonem; elektronicky řízené kohouty
- Pohony samostatné; pneupohony-elektropohony
Meistverkauft
Nerezový kulový kohout s vnitřními závity 3/8" v trojcestném provedení s vrtáním koule do "T" a ovládání pomocí páky. Určené pro agresivní média zejména v chemickém a...
Nerezový kulový kohout do potravinářství v provedení závitu 1 1/4" vnitřní. Maximální vstupní tlak média do 40 bar. Robustní kulové kohouty bez příruby s tělem z nerezové oceli...
Nerezový kulový kohout do potravinářství v provedení závitu 1/2" vnitřní. Maximální vstupní tlak média do 100 bar. Robustní kulové kohouty bez příruby s tělem z nerezové oceli...
Nerezový kulový kohout do potravinářství v provedení závitu 3/4" vnitřní. Maximální vstupní tlak média do 64 bar. Robustní kulové kohouty bez příruby s tělem z nerezové oceli...
Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity 1" a jednočinným pneupohonem. Trojcestný kohout v nerezovém provedení ve verzi s vrtáním koule do "L". Ovládací tlak...
Dvojčinné axiální pneumatické ventily VIP se závitem G1 1/4", světlost DN 32. Připojení prostřednictvím vnitřních závitů dle normy DIN2999. Vyrobeno z mosazi s těsněním NBR pro...
Kulový kohout VL001T s vnitřním trubkovým závitem G1 1/2". Ovladatelný pákou a rozebíratelný na tři části. Díky nerezovému materiálu je kohout vhodný pro styk s agresivními...
Kulový kohout VL001T s vnitřním trubkovým závitem G1". Ovladatelný pákou a rozebíratelný na tři části. Díky nerezovému materiálu je kohout vhodný pro styk s agresivními médii....
Kulový kohout VL001T s vnitřním trubkovým závitem G1/2". Ovladatelný pákou a rozebíratelný na tři části. Díky nerezovému materiálu je kohout vhodný pro styk s agresivními médii....
Kulový kohout VL001T s vnitřním trubkovým závitem 1/4". Ovladatelný pákou a rozebíratelný na tři části. Díky nerezovému materiálu je kohout vhodný pro styk s agresivními médii....
Kulový kohout VL001T s vnitřním trubkovým závitem G2 1/2". Ovladatelný pákou a rozebíratelný na tři části. Díky nerezovému materiálu je kohout vhodný pro styk s agresivními...
Kulový kohout VL001T s vnitřním trubkovým závitem G2". Ovladatelný pákou a rozebíratelný na tři části. Díky nerezovému materiálu je kohout vhodný pro styk s agresivními médii....
Kulový kohout VL001T s vnitřním trubkovým závitem G3/4". Ovladatelný pákou a rozebíratelný na tři části. Díky nerezovému materiálu je kohout vhodný pro styk s agresivními médii....
Kulový kohout VL001T s vnitřním trubkovým závitem G3/8". Ovladatelný pákou a rozebíratelný na tři části. Díky nerezovému materiálu je kohout vhodný pro styk s agresivními médii....
Kulový kohout VL001T s vnitřním trubkovým závitem G3". Ovladatelný pákou a rozebíratelný na tři části. Díky nerezovému materiálu je kohout vhodný pro styk s agresivními médii....
Dvojčinné axiální pneumatické ventily VIP se závitem G1", světlost DN 25. Připojení prostřednictvím vnitřních závitů dle normy DIN2999. Vyrobeno z mosazi s těsněním NBR pro...
Kulové kohouty pro automatizaci V153 se závitem 1 1/4" ve světlosti DN32. Mosazné kulové kohouty s vnitřními závity určené pro automatizace pomocí pneupohonu nebo...
Kulové kohouty pro automatizaci V153 se závitem 1" ve světlosti DN25. Mosazné kulové kohouty s vnitřními závity určené pro automatizace pomocí pneupohonu nebo elektropohonu....
Kulové kohouty pro automatizaci V153 se závitem 2" ve světlosti DN50. Mosazné kulové kohouty s vnitřními závity určené pro automatizace pomocí pneupohonu nebo elektropohonu....
Kulové kohouty pro automatizaci V153 se závitem 3/4" ve světlosti DN20. Mosazné kulové kohouty s vnitřními závity určené pro automatizace pomocí pneupohonu nebo elektropohonu....
Kulové kohouty pro automatizaci V153 se závitem 3/8" ve světlosti DN10. Mosazné kulové kohouty s vnitřními závity určené pro automatizace pomocí pneupohonu nebo elektropohonu....
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...