Kulové kohouty a armatury, Seite 2
- Kulové kohouty; voda - vzduch - plyn
- Kulové kohouty; průmyslové provedení
- Šoupátka - ventily - filtry; uzavírání různých vedení
- Kohouty s pneupohonem; jednočinné i dvojčinné provedení
- Kohouty s elektropohonem; elektronicky řízené kohouty
- Pohony samostatné; pneupohony-elektropohony
Meistverkauft
Kulové kohouty K806 s vnitřním závitem G3/8", světlostí DN10. Dvoučinné provedení s pohonem DA30 vyrobené z nerezové oceli 1.4408. Konstruované na tlak 140 barů a teplotu až...
Kulové kohouty K806 s vnitřním závitem G3/8", světlostí DN10. Jednočinné provedení s pohonem SR30 vyrobené z nerezové oceli DIN 1,4408. Konstruované na tlak 140 barů a teplotu...
Kulové kohouty K809 s vnitřním závitem G3/8", světlostí DN10. Dvoučinné provedení s pohonem DA30 vyrobené z uhlíkové oceli A350 LF2. Konstruované na tlak 140 barů a teplotu až...
Kulové kohouty K809 s vnitřním závitem G3/8", světlostí DN10. Jednočinné provedení s pohonem SR30 vyrobené z uhlíkové oceli A350 LF2. Konstruované na tlak 140 barů a teplotu až...
Kulový kohout VL521T s vnitřním závitem G3/8", světlostí DN10. Dvoučinné provedení s pohonem DA15 vyrobené z nerezové oceli 1.4408. Konstruované na tlak 63 barů a teplotu až...
Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity 3/8" a dvojčinným pneupohonem. Trojcestný kohout v nerezovém provedení ve verzi s vrtáním koule do "L". Ovládací tlak...
Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity 3/8" a jednočinným pneupohonem. Trojcestný kohout v nerezovém provedení ve verzi s vrtáním koule do "L". Ovládací tlak...
Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity 3/8" a dvojčinným pneupohonem. Trojcestný kohout v nerezovém provedení ve verzi s vrtáním koule do "T". Ovládací tlak...
Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity 3/8" a jednočinným pneupohonem. Trojcestný kohout v nerezovém provedení ve verzi s vrtáním koule do "T". Ovládací tlak...
Kulové kohouty V153L s pneupohonem, Sestava trojcestného kulového kohoutu s vnitřními závity - typ V153L a pneupohonu Omal typ DA nebo SR, Ovládací tlak pohonu minimálně 5,5...